متفرقه

رشته های پر تقاضا در فریلنسری

در این مطلب به معرفی حرفه هایی می پردازیم که با یادگیری آن ها می توانید در زمینه ی فریلنسری پیشرفت و درآمد کسب کنید. عکس گرفتن از صفحه کامپیوتر

1. ویراستاری

چرا باید ویرایش را انتخاب کنید؟

تحقیقات نشان می‌دهد که 59 درصد از مشتریان محصولی را از شرکتی که از دستور زبان ضعیف استفاده می‌کند خریداری نمی‌کنند، زیرا معتقدند این محصول با کیفیت پایین‌تر مرتبط است. 41 درصد باقی مانده موافق بودند که اشتباهات و اشتباهات املایی واضح نشانه عدم مراقبت و حرفه ای بودن شرکت است. این امر باعث می‌شود که کسب‌وکارها روی ویراستاران سرمایه‌گذاری کنند تا هر مقاله را از نظر سرقت ادبی، دستور زبان و اشتباهات املایی بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که محتوا از دستورالعمل‌های شرکت پیروی می‌کند. اساساً، تقریباً هر متنی که می‌خوانید باید تحت بررسی ویرایشگر قرار می‌گرفت – از جمله این متن. این بدان معناست که تا زمانی که نویسندگان وجود دارند و برای انجام کارشان دستمزد می گیرند، ویراستاران نیز همین کار را خواهند کرد. ذخیره لایو اینستاگرام

برای یافتن بهترین تناسب، روی آنچه که بیشتر از همه به شما علاقه دارد و استعدادهای شما در کجا نهفته است تمرکز کنید. مانند نویسندگان، تعداد به ظاهر نامحدودی از انتخاب ها وجود دارد – از تبلیغات تجاری گرفته تا داستان و شعر.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

ویراستاران باید مهارت های دستوری، املایی و نقطه گذاری بی نقصی داشته باشند و به جزئیات توجه ویژه ای داشته باشند. اگر تصمیم دارید به عنوان یک ویرایشگر مستقل امرار معاش کنید، می توانید با گذراندن دوره Masterclass Skillshare Editing شروع کنید. تمام زمینه های ضروری برای هر کسی که به دنبال توسعه مهارت های ویرایش و تصحیح است را پوشش می دهد.

2. تصویرسازی

چرا باید تصویرسازی را انتخاب کنید؟

شرکت‌ها به‌جای استفاده از تصاویر استوک، تصویرگران را استخدام می‌کنند تا در میان رقبای خود متمایز شوند. بسته به سبک آن، تصاویر با انواع مقالات، تبلیغات و مواد تبلیغاتی به صورت آنلاین و آفلاین همراه هستند. کارشناسان پیش بینی می کنند که صنعت تصویرسازی و انیمیشن تا پایان سال 2020 به 270 میلیارد دلار برسد.

اکثریت قریب به اتفاق تصویرگران اکنون خوداشتغال هستند یا استودیوهای طراحی خود را اداره می کنند. به همین دلیل است که اگر تصویرسازی را به عنوان شغل آزاد خود انتخاب می کنید، باید سبک یا جایگاه قابل تشخیص خود را توسعه دهید. انجام این کار مشتریان بیشتری را جذب می کند که علاقه مند به خرید طرح های خاص هستند و به شما امکان می دهد در بین هنرمندان دیگر متمایز شوید. سبک شما به شدت به آنچه بیشتر علاقه دارید بستگی دارد – ممکن است طراحی دیجیتال، طراحی، پرتره یا آبرنگ باشد. نکته مهم این است که مهارت را در هر رسانه ای که تصمیم به استفاده از آن دارید کامل کنید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

برای مبتدیان کامل، Domestika مجموعه ای از دوره های دقیق را ارائه می دهد که شما را گام به گام در یادگیری نحوه طراحی یا تصویرسازی راهنمایی می کند. از آنجا، می توانید مهارت های خود را از طریق تمرین و سایر کلاس های آنلاین، به ویژه در Udemy یا Skillshare، تقویت کنید.

3. دستیار مجازی

چرا باید Virtual Assistance (VA) را انتخاب کنید؟

شرکت ها، اعم از بزرگ و کوچک، دائماً به دنبال راه هایی برای رشد کسب و کار خود هستند و در عین حال مقرون به صرفه می مانند. از آنجایی که استخدام دستیاران مجازی می تواند هزینه های عملیاتی را تا 78 درصد کاهش دهد، صاحبان مشاغل به دنبال متخصصان آزاد آنلاین هستند. دلیل این پس انداز بزرگ این واقعیت است که VA ها دارای یک مجموعه مهارت به ظاهر نامحدود هستند. آنها مسئول طیف وسیعی از وظایف از مدیریت ضروری و پشتیبانی مشتری تا کار بر روی کمپین های بازاریابی و طراحی وب سایت هستند. این اغلب به این معنی است که شرکت‌ها می‌توانند تنها یک نفر را برای چندین نقش استخدام کنند، به‌جای اینکه هر نقش را به طور جداگانه تامین کنند.

اگر تصمیم دارید به عنوان VA کار کنید، لازم نیست خود را به یک صنعت محدود کنید. هر صنعت در وظایفی که به شما محول می شود کمی متفاوت است، بنابراین ممکن است بخواهید چند مورد مختلف را امتحان کنید تا بدانید کدام حوزه کاری بیشتر مورد علاقه شماست. به عنوان مثال، کار به عنوان یک VA در یک شرکت مالی می تواند نیازمند انجام وظایف حسابداری باشد، اما یک دستیار در یک تجارت مد به احتمال زیاد به جای آن با سهامداران ارتباط برقرار می کند. هنگامی که نقاط قوت خود را بشناسید، بازاریابی مناسب برای هر صنعت آسان تر خواهد بود.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

هر VA برای ارائه خدمات رقابتی به یک مهارت کاملاً متنوع نیاز دارد. این شامل درک اولیه نرم افزار مدیریت و صفحات گسترده اکسل و همچنین مدیریت زمان و توجه به جزئیات است. همه اینها و موارد دیگر را می توان با شرکت در کلاس های آنلاین، مانند دوره Pitman VA Diploma به دست آورد.

4. ویرایش ویدئو

چرا باید ویرایش ویدیو را انتخاب کنید؟

اگر علاقه ای به فیلم برداری ندارید، اما هنوز کار با تصاویر متحرک را جذاب می دانید، باید به فکر ویرایش ویدیو باشید. ویرایشگرهای ویدیو به سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مشاغل می شوند زیرا 93 درصد از کسب و کارها پس از ارسال یک تبلیغ ویدیویی در رسانه های اجتماعی شاهد افزایش مشتریان خود بودند. به همین دلیل است که بازاریابان اکنون در حال تغییر نام تجاری و تمرکز بیشتر بر ارسال تبلیغات کوتاه و آموزنده به صورت ویدیویی برای ایجاد فروش هستند. این امر به ویژه برای هر کسب و کاری که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و یوتیوب فعال است صادق است.

به عنوان یک ویرایشگر ویدیو، کلیپ‌ها و ویدیوهای خامی در اختیار شما قرار می‌گیرد که مشتریان شما انتظار دارند با هم به روشی جذاب و جذاب مونتاژ شوند. این نقش با فشار زیادی همراه است زیرا محصول نهایی شما باید بینندگان را برای خرید ترغیب کند. مطمئن شوید که سبک ویرایش شما با هر پروژه مطابقت دارد تا حداکثر رضایت مشتری را تضمین کنید.

کجا می توانید مهارت ها را بیاموزید؟

کامپایل کردن صدا، کلیپ‌های ویدیویی و جلوه‌های صوتی آنقدرها هم که در ابتدا به نظر می‌رسد آسان نیست. خوشبختانه، اکثر نرم افزارهای ویرایش ویدیو را می توان با منابع مناسب به سرعت تسلط یافت. یوتیوب یک منبع رایگان فوق العاده است که صدها ویدیو را با آموزش های گام به گام ویرایش برای هر نرم افزار ویرایش موجود ارائه می دهد. اگر به دنبال یک دوره آموزشی دقیق برای کسب دانش عمیق تر هستید، Skillshare یک کلاس فوق العاده Adobe Premiere Pro را ارائه می دهد که برای مبتدیان عالی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا