جنسی و زناشویی

۸ ویژگی مهم که هر زن در یک رابطه به آن ها نیاز دارد

یک رابطه سالم و مثبت نیاز به تلاش و سازش برای عملکرد صحیح دارد. متاسفانه زندگی مانند فیلم های رمانتیک و برنامه های تلویزیونی داستان پریانی نیست که ما در ذهن داریم.

البته مردان باید مودب، صادق، وفادار و دوست داشتنی نسبت به همسران خود باشند. با این حال، قبل از رسیدن به یک رابطه، هر دو نفر باید احساس کامل بودن و رضایت داشته باشند. روابط باید به جای اینکه تنها عامل شادی شما شوند، زندگی شما را ارتقا دهند.

در گذشته، بیشتر زندگی زنان حول محور همسرانشان می چرخید، و آن ها نقش مطیع تری در روابط داشتند. اما امروزه، آن ها فرصت های زیادی برای گسترش افق های زندگی خود و تمرکز بر مشاغل، رشد معنوی و دیگر فعالیت ها دارند.

از آنجا که اغلب این زنان آزادی مالی و شخصی بیشتری دارند، برای پول و مقام در روابط ارزش زیادی قائل نیستند. با این حال، زنان هنوز ویژگی های خاصی را در یک شریک می خواهند و برای کسی که با آن ها به عنوان پایین دست رفتار می کند، مناسب نیستند.

۱. رابطه مثبت نیازمند مهربانی است

همان طور که قبلا گفتیم، زنان در گذشته به اندازه امروز گزینه های زیادی نداشتند. در دوران سالمندی، ممکن بود ثروت و موفقیت را بر ویژگی های شخصیتی مانند سخاوت اولویت بندی کنند. از آنجا که زنان گزینه های زیادی برای کسب درآمد نداشتند، امنیت مالی و موقعیت در روابط را ارزش گذاری می کردند.

با این حال، زمانه قطعا برای بهتر شدن تغییر کرده است و زنان ترجیح می دهند شریکی مثبت داشته باشند که از سلامت عاطفی و روانی آن ها حمایت کند. مطالعات نشان داده است که زنان مردان نوع دوست، دلسوز را از نظر جسمی و جنسی جذاب تر می دانند. زنان خواهان مردانی هستند که با آن ها خوب رفتار کنند و به دیگران احترام و مهربانی نشان دهند.

https://salemziba.com/marriage/top-delay-sprays-for-men/

۲- اعتماد به نفس

زنان همچنین برای مردانی که احساس اعتماد به نفس می کنند و خودخواهی زیادی ندارند، ارزش قائل هستند. بین اعتماد به نفس و خودخواهی رابطه خوبی وجود دارد و بیشتر زنان مردانی را می خواهند که بتوانند این تفاوت را درک کنند. برای رسیدن به اهداف و انجام وظایف ضروری، میزان زیادی غرور و سرسختی لازم است. بنابراین، بیشتر زنان خواهان روابط با افرادی هستند که قاطع و مصمم هستند، بدون اینکه دچار افراط و تفریط شوند.

۳. رابطه مثبت هوش هیجانی را می گیرد

یک زن همچنین به شریکی نیاز دارد که از آسیب پذیری عاطفی احساس راحتی کند و بتواند با احساسات او همدلی کند. زنان احساسات عمیق و پیچیده ای دارند و به مردانی نیاز دارند که بتوانند از آن ها حمایت کنند و به آن ها گوش دهند. به عنوان مثال، یک جنبه مهم هوش هیجانی شامل تمرین گوش دادن فعال است. این به معنای کنار گذاشتن تمام حواس پرتی ها و دادن توجه کامل به شریک زندگی در هنگام صحبت کردن است. افرادی که با دقت به شریک زندگی خود گوش می دهند معمولا روابط بهتری دارند، زیرا که عمیق تری دارند.

زنان برای حساسیت و آزادی عاطفی در روابط ارزش قائل هستند و مردانی را می خواهند که با طرف ملایم تر خود در تماس باشند.

۴. صداقت

صداقت و اعتماد، پایه و اساس هر رابطه سالم و رضایت بخشی است. اگر نتوانید روی شریک زندگی تان حساب کنید، حقیقت را بگویید یا عمیق ترین رازهای خود را حفظ کنید، رابطه به سرعت از هم می پاشد. در مرحله اول هر رابطه ای، زنان به دنبال مردان صادقانه ای هستند که چیزی برای پنهان کردن نداشته باشند. یک زن مراقب مردی است که دو چهره یا فریبکار به نظر می رسد.

هر رابطه طولانی مدت نیازمند اعتماد عمیق و تزلزل ناپذیر هر دو شریک است تا در آزمون زمان قرار گیرد. بیشتر زنان صداقت را یکی از مهم ترین ویژگی هایی می دانند که باید در مردان به دنبال آن باشند.

۵. یک رابطه مثبت نیازمند تاثیرگذاری است

حتی اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی نداشته باشد، احتمالا هنوز هم در یک رابطه به محبت و صمیمیت نیاز دارید. برخی از نمونه های محبت شامل نوازش کردن، دست دادن، بوسیدن پیشانی و نوازش کردن یکدیگر است. بیشتر زنان مردانی را می خواهند که با نزدیکی فیزیکی احساس راحتی کنند، زیرا پیوند در روابط را تقویت می کند. همچنین باعث می شود زنان زمانی که شریک زندگی شان می خواهد روی مبل بنشیند یا دست خود را در دست بگیرد، احساس محبت و قدردانی کنند.

۶. استقلال

زنان همچنین مردانی را می خواهند که زندگی خود را خارج از رابطه داشته باشند. اگر شرکا به یکدیگر فرصت ندهند، می توانند شعله های آتش را خاموش کنند و حتی در پرشورترین رابطه آتش را خاموش کنند. بنابراین، مهم است که تعادل سالمی از زمان و تنهایی در یک مشارکت داشته باشیم. حتی افراد در روابط پایدار و عاشقانه برای حفظ هویت خود به زمان جدا از هم نیاز دارند و یکدیگر را دیوانه نمی کنند.

زن آرزوی مردی را دارد که بتواند گاهی روی پای خود بایستد و به او فرصت انجام چنین کاری را بدهد.

۷. ثبات

علاوه بر این، اغلب زنان شریکی با یک شغل ثابت و اهداف روشن در زندگی جذاب پیدا می کنند. زنی که می خواهد سر و سامان بگیرد، به طور طبیعی در اوایل رابطه از مرد در مورد شغلش سوال می کند. او می خواهد بداند که آیا به اندازه کافی برای یک رابطه جدی بالغ شده و آماده تعهد است یا نه. در حالی که حمایت مالی از او ممکن است دیگر لازم نباشد، اما او هنوز یک مرد قابل اعتماد و مسئول می خواهد. هر رابطه ای نیاز به ثبات دارد تا زمانی که این علاقه را دنبال کند، حفظ کند.

۸. یک رابطه مثبت به ارزش های مشترک نیاز دارد

افراد با پیشینه های مختلف قطعا می توانند روابط موفقی داشته باشند. با این حال، زوج ها به چیزی نیاز دارند که آن ها را برای حفظ رابطه به هم نزدیک کند. اغلب اوقات، داشتن باورها و سیستم های ارزشی مشترک، مشارکت را از مرحله ماه عسل به خوبی حفظ می کند. اغلب زنان به دنبال شریکی می گردند که اعتقادات معنوی، ایده های مربوط به بزرگ کردن فرزند و دیدگاه عمومی نسبت به زندگی شان را به اشتراک بگذارد.

 

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا