ورزشی

رفتار نامناسب با هواداران لیورپول در فرانسه :

جو مورکرافت، هوادار لیورپول از اینکه با او مانند حیوانات رفتار می شود، شکایت کرد.

“این مایه شرمساری است. ما قبلاً این را دیده‌ایم، این یک خطر برای سلامتی است.» ما این را دیده ایم و دوباره اتفاق خواهد افتاد. الان حسش میکنم آنها به سمت هواداران گاز اشک آور پرتاب کردند.

یوفا اعلام کرد که با افراد آسیب دیده ابراز همدردی می کند و از بررسی فوری پلیس و مقامات فرانسه همراه با فدراسیون فوتبال فرانسه خبر داد.

یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در آستانه بازی، چرخش‌های انتهای لیورپول توسط هزاران هوادار که بلیت‌های جعلی خریداری کرده‌اند که در چرخ‌گردان‌ها کار نمی‌کردند مسدود شد.»

“این باعث ایجاد انبوهی از طرفداران شد که تلاش می کردند وارد شوند. در نتیجه، شروع بازی با 35 دقیقه تاخیر انجام شد تا به تعداد زیادی از طرفداران با بلیط های واقعی اجازه دسترسی پیدا کنند. از آنجایی که پس از شروع بازی، تعداد خارج از ورزشگاه همچنان در حال افزایش بود، پلیس با گاز اشک آور آنها را متفرق کرد و آنها را به زور از ورزشگاه دور کرد.

رافائل نادال و نواک جوکوویچ در مسابقات اوپن فرانسه تلاش کردند

رافائل نادال و نواک جوکوویچ روز یکشنبه به دنبال یک مسابقه یک چهارم نهایی اوپن فرانسه در وزن سنگین وزن خواهند بود، در حالی که کارلوس آلکاراز امیدوار است پس از تبدیل شدن به جوان ترین مردی که از سال 2006 به جمع 16 تیم نهایی راه یافته است، رقابت خود را افزایش دهد.

نادال قهرمان 13 دوره رولان گاروس با فلیکس اوگر-آلیاسیم، نهمین بازیکن کانادایی که توسط تونی نادال، عموی و مربی این ستاره اسپانیایی در بهترین بخش از سه دهه آموزش دیده، قرار می گیرد.

نادال گفت: برای من، این خیلی ساده است.

“او عموی من است. او نمی خواهد من ببازم. او بهترین ها را برای من می خواهد و من بهترین ها را برای او می خواهم. اما او یک حرفه ای است و اکنون با یک بازیکن دیگر. مشکل صفر است.”

اوگر-آلیاسیم کار خود را با تونی نادال در آوریل 2021 آغاز کرد، چهار سال پس از آن که نادال و عمویش در انجمن 27 ساله و مملو از جام شرکت کردند.

اوگر-آلیاسیمه که اولین نیمه نهایی گرند اسلم خود را در ماه سپتامبر در US Open انجام داد، گفت: “ما می دانستیم که این احتمال وجود دارد که در نهایت وقتی با تونی کار می کنم رافا بازی کنم.”

من فکر می کنم تونی از یک مکان بی طرف تماشا خواهد کرد و از بازی لذت خواهد برد. از طرف من این یک مسابقه دیگر است.

دوران حرفه ای رافا و کاری که او با تونی انجام داد بسیار بزرگتر از بازی یکشنبه است.

رکورد نادال در مسابقات آزاد فرانسه 108 برد در مقابل تنها سه شکست است.

او در 15 بازدید از 17 بازدید از پاریس، حداقل به هشت نفر آخر رسیده است. نادال در سال 2009 در دور چهارم مغلوب رابین سودرلینگ شد و قبل از دور سوم در سال 2016 به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست کنار رفت.

اگر مرد شماره یک جهان و مدافع عنوان قهرمانی، دیگو شوارتزمن آرژانتینی را در یک شانزدهم نهایی شکست دهد، یک پیروزی دیگر برای نادال او را به یک چهارم نهایی با جوکوویچ می رساند.

آلکاراز در ردپای جوکوویچ دنبال می کند

جوکوویچ هر 6 دیدار قبلی را با شوارتزمن، بازیکن پانزدهم آرژانتین، از جمله پیروزی در 5 ست در دور سوم در رولان گاروس در سال 2017، برده است.

آلکاراز 19 ساله، جوانترین مردی است که از 16 سال پیش جوکوویچ به هفته دوم مسابقات آزاد فرانسه رسیده است.

پس از حفظ امتیاز مسابقه در دور دوم، نفر ششم از تنها مردی که امسال او را در خاک رس شکست داد، انتقام گرفت و سباستین کوردا آمریکایی را در ست‌های مستقیم شکست داد.

آلکاراز گفت: “فکر می کنم آماده هستم. اگر در این تورنمنت برنده شوم، می گویم این بلیط طلایی من است.”

او در این فصل در 20 بازی از 21 بازی در زمین خاکی پیروز شده است و بعد با کارن خاچانوف، بازیکن بیست و یکم روبرو خواهد شد.

الکساندر زورف، نفر سوم و نیمه نهایی 2021، با برنابه زاپاتا میرالس، بازیکن رده‌بندی 134 اسپانیایی بازی می‌کند که از بهترین عملکرد خود در مسابقات اصلی لذت می‌برد و جان ایزنر را در 32 بازی آخر شکست داد.

لیلا فرناندز، نایب قهرمان سال گذشته اوپن آمریکا، با آماندا آنیسیموا، بازیکن بیست و هفتم آمریکایی، که سه سال پیش در پاریس به چهار تیم آخر رسید و نائومی اوزاکا را در راند اول شکست داد، برخورد می کند.

کوکو گاوف، 18 ساله، زمانی که با الیز مرتنز بلژیکی دیدار می کند، به دنبال تکرار بازی یک چهارم نهایی خود در یک سال پیش است، در حالی که جیل تیچمن، بازیکن بیست و سوم سوئیس، نقش اسلون استفنز، قهرمان سابق آزاد آمریکا را بازی می کند که در فینال رولان گاروس 2018 شکست خورد.

آلیاکساندرا ساسنویچ برای اولین بار در مقابل مارتینا ترویسان ایتالیایی که غافلگیرکننده یک چهارم نهایی در سال 2020 است، تلاش خواهد کرد تا به یک هشتم نهایی یک رشته اصلی برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا