کسب و کار

نحوه کسب درآمد آنلاین در سال 2021: 6 ایده آسان

در حالی که بیماری همه گیر بسیاری از صنایع را در هم کوبید، باعث رشد سریع سایر صنایع شد – به ویژه شرکت های آنلاین که به مردم کمک می کنند پول در بیاورند. برای مثال، TutorMe که دانش‌آموزان را با کارشناسان موضوعی مرتبط می‌سازد که می‌توانند از طریق اشتراک‌گذاری مهارت‌های آموزشی خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنند، در سال 2020 شاهد افزایش چهار برابری استفاده از آن بود. به‌طور مشابه، italki، یک جامعه یادگیری زبان که دانش‌آموزان و معلمان را به صورت فردی به یکدیگر متصل می‌کند. یک درس زبان آنلاین، بیش از 100٪ افزایش در رشد استفاده از مشتری در سال گذشته داشته است. «در محیطی که مردم نمی‌توانستند به مدرسه بروند، ما مکانی بودیم که مردم می‌توانستند به یادگیری ادامه دهند. کوین چن، یکی از بنیانگذاران italki می گوید: در زمانی که برخی از معلمان نمی توانستند کار کنند، ما منبع درآمد دیگری بودیم. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم این ویروس را فرصتی برای تغییر سبک زندگی و تغییر برخی از فعالیت‌های قدیمی با فعالیت‌های جدید می‌دانستند.»

1.کسب و کار خودتو راه بینداز

آیا می خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید و شغلی پردرآمد ایجاد کنید که بتوانید در خانه انجام دهید؟ Breakaway Bookkeeping & Advising دارای یک مدل امتیاز منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد یک کسب و کار را به عنوان حسابدار، حسابدار، CFO مجازی یا بیشتر راه اندازی کنید و خدمات حسابداری از راه دور را برای مشاغل کوچک ارائه دهید. به‌علاوه، برای پیوستن نیازی به حسابدار ندارید، بنابراین برای افرادی که به دنبال تغییر کامل رشته‌ها هستند یا به دنبال انعطاف‌پذیری بیشتر در تعادل کار و زندگی خود هستند، این یک حرفه ایده‌آل است. می‌گوید: «ما به افرادی که روحیه کارآفرینی دارند، این فرصت را می‌دهیم که برای خودشان کار کنند، نه برای خودشان، به این معنی که بار قسمت‌های سخت کسب‌وکار بودن را به دوش می‌کشیم و منابعی را فراهم می‌کنیم تا بتوانند به طور مؤثر و با لذت به مشتریان خود خدمت کنند.» کریستن کیتس، بنیانگذار و مدیرعامل.

2.چیزهایی درست کن

آیا مهارت خلاقیت دارید؟ در Etsy، صنعتگران می‌توانند از فروش محصولاتی که ساخته‌اند درآمد کسب کنند – اگرچه واقعیت این است که برای رقابت واقعی در آن دنیا کار زیادی می‌طلبد، زیرا فروشندگان باید مراقب هر جنبه‌ای از تجارت خود باشند، از ایجاد تا اجرا. به تحویل مفهوم جدیدی که کار را برای هنرمندان مستقل کمی آسان‌تر می‌کند Redbubble است، یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا که به کاربران امکان طراحی و فروش آثار خود را می‌دهد. هنرمندان آثاری را که می‌خواهند به نمایش بگذارند انتخاب می‌کنند، سپس Redbubble همه چاپ‌ها را روی طیفی از بیش از 60 محصول (از جمله تی‌شرت، لیوان و زیر لیوانی) ترتیب می‌دهد، سپس تقریباً به هر نقطه از زمین ارسال می‌کند.

3.فروش اجناس جدید

در اینجا یک کلمه جدید و یک مفهوم جدید برای اضافه کردن به جعبه ابزار پول ساز آنلاین شما وجود دارد: dropshipping. با این مفهوم هوشمندانه، می توانید چیزهایی را که ندارید بفروشید. گیج کننده به نظر می رسد یا سایه؟ این نیست. کاری که شما انجام می دهید این است که یک وب سایت تجارت الکترونیک طراحی کنید و محصولات را برای فروش فهرست کنید. اما برخلاف فروشگاه‌های سنتی که موجودی انبار می‌کنند، تا زمانی که مشتری سفارشی به شما ندهد، در واقع محصولات را سفارش نمی‌دهید. سپس مستقیماً برای مشتری شما ارسال می شود. یکی از مراکز تسویه حساب اصلی دراپ شیپینگ، شرکتی به نام Shopify است که راه حل ساده و یک مرحله ای را برای شروع، راه اندازی و رشد کسب و کاری مانند این ارائه می دهد.

4.چیزهایی را که دارید بفروشید

به اطراف خود نگاه کنید – احتمالاً چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید بفروشید، از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، سی دی ها، دی وی دی ها، کتاب ها و موارد دیگر. در واقع، طبق یک نظرسنجی اخیر، آمریکایی‌ها در خانه‌های خود روی محصولات فناوری استفاده نشده 43 میلیارد دلاری می‌نشینند که به ازای هر خانوار حدود 199 دلار فناوری می‌شود. با استفاده از سایت بازخرید، Decluttr، مصرف کنندگان می توانند فناوری خود را به صورت رایگان بفروشند و یک روز پس از دریافت اقلام خود در انبار، مبلغی را دریافت کنند. Decluttr برچسب های حمل و نقل رایگان را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به سرمایه گذاری در یک فروشگاه فیزیکی مستقیماً از خانه خود چاپ، بسته بندی و ارسال کنید. شرکت دیگری که به مردم کمک می‌کند محصولات فناوری خود را به روشی سبز بفروشند، ecoATM Gazelle است، یک کاهش‌دهنده زباله الکترونیکی که بستری امن و ساده را برای فروش وسایل الکترونیکی قدیمی فراهم می‌کند، در حالی که به طور همزمان جهان را به مکانی سبزتر و شادتر تبدیل می‌کند. چند لباس در اطراف دارید؟ تجارت راهی برای رفتن است.

5.خرید وسایل

آیا آنلاین خرید می کنید؟ در Rakuten ثبت نام کنید، که با هزاران خرده فروش آنلاین کار می کند و بابت همه خریدها پول نقد به شما پس می دهد. همچنین برای افرادی که معرفی می کنید به شما پول می پردازد. یکی دیگر از پلتفرم های مشابه Honey است که اینترنت را برای فروش ترول می کند و همچنین برای معرفی دوستان به شما پول می دهد.

6.سرمایه گذاری

همیشه می خواستید در بازار سهام سرمایه گذاری کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ Robinhood را بررسی کنید، اپلیکیشنی که پیشگام تجارت بدون کمیسیون بود. این شرکت – که اخیراً به صورت عمومی درآمد – به دموکراتیزه کردن سرمایه گذاری و باز کردن بازارها برای سرمایه گذاران جوان اختصاص دارد. به علاوه، از آنجایی که Robinhood هیچ حداقل حسابی ندارد، می توانید بلافاصله با چند دلار معامله سهام را شروع کنید. یکی دیگر از ابزارهای سرمایه گذاری آسان، Acorns است. این کار به این صورت است: هر بار که خریدی انجام می‌دهید، Acorns مبلغ را جمع‌آوری می‌کند، مابه‌التفاوت را می‌گیرد و وجوه را برای شما سرمایه‌گذاری می‌کند و یک جریان درآمد منفعل ایجاد می‌کند که می‌تواند به پول واقعی تبدیل شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا