کسب و کار

5 ترفند رسمی کردن تجارت اکوتوریسم شما

اکوتوریسم

به سفرهای گروهی به مناطق طبیعی و بکر می گویند که تمام افراد حاضر در سفر به صورت مسئولانه با طبیعت برخورد کرده و ازآن محافطت می کنند. هدف آن ها از این مسافرت محافظت از محیط زیست، حفظ سلامتی و ایجاد رونق اقتصادی برای افراد بومی است. مردم دراین سفرها به کسب تجربه و آگاهی می رسند تا بیشتر به انجام اعمالی برای حافظت از محیط زیست بپردازند.

تجارت اکوتوریسم خود را ثبت کنید

بعد از اینکه نامی را انتخاب کردید، آماده هستید تا با ثبت کسب و کارتان، کارها را رسمی کنید.

مجوز کسب و کار تور، بیمه و مجوزهای خود را دریافت کنید

در حالی که هر کسب‌وکاری متفاوت است، اگر کسب‌وکار اکوتوریسم شما شامل راهنمایی مردم باشد، باید مجوزها و مجوزهای لازم را کشف کنید – کاری که معمولاً پس از ثبت کسب و کار تور انجام می‌شود. برای دریافت مجوز کسب و کار تور با شهرداری محلی خود تماس بگیرید.

ممکن است بر اساس جایی که در حال فعالیت هستید نیاز به دریافت مجوزهای اضافی داشته باشید. علاوه بر این، باید نوع کسب و کار اکوتوریسمی را که در حال فعالیت هستید در نظر بگیرید – اینکه آیا از وسایل نقلیه یا کشتی های موتوری استفاده می کنید.

یک حساب بانکی تجاری باز کنید

برای آسان‌تر کردن زندگی، باید یک حساب بانکی باز کنید که امور مالی کسب و کار شما را از حساب بانکی شخصی شما جدا می‌کند.

با باز کردن یک حساب بانکی تجاری، بهتر می توانید هزینه ها و درآمد خود را پیگیری کنید و حسابداری را آسان تر کنید. و در همان رشته فکر، ممکن است بخواهید استخدام یک حسابدار یا ثبت نام در نرم افزار حسابداری را در نظر بگیرید.

خرید بیمه مسئولیت

با دریافت بیمه مسئولیت از کسب و کار خود و خود محافظت کنید. در حالی که هزینه های بیمه می تواند بسیار متفاوت باشد، بیمه شدن مناسب به معنای محافظت از شرکت شما در برابر بیشتر خطرات است.

یک شرکت بیمه معتبر می تواند شما را در مورد نیازهای پوشش شما راهنمایی کند، و ارزش تحقیق شما را دارد.

اگر به دنبال یک ارائه دهنده بیمه هستید، Tourpreneur از طریق گروه فیس بوک خود بحث های خوبی دارد. علاوه بر این، اطلاعات بیشتری در مورد بیمه کسب و کار در اینجا پیدا خواهید کرد. برخی از مواردی که معمولاً در صنعت گردشگری مورد نیاز هستند عبارتند از: مسئولیت عمومی تجاری (CGL)، بیمه اموال، و بیمه حساب های دریافتنی.

اکوتورهای خود را طراحی کنید

داستان برند اکوتوریسم خود را بسازید

قلب کسب و کار اکوتوریسم شما ایجاد یک داستان متقاعد کننده است که تجربیات شما را به تفصیل بیان می کند. یک راه آسان برای بیان این موضوع این است که هدفتان را به صورت شفاهی بیان کنید و اینکه چگونه قصد دارید آن را با صدای بلند انجام دهید.

از خود در مورد برند اکوتوریسم خود صحبت کنید. این به توضیح شما کمک می کند تا به طور طبیعی جریان پیدا کند و احساس شما را در مورد تجارت اکوتوریسمی که ایجاد کرده اید برجسته می کند.

یک روایت واضح تور شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کند و همیشه می‌توانید داستان خود را همانطور که در طول زمان توسعه می‌یابد تنظیم کنید. هدف این است که مهمانان شما آنچه را که در هفته های بعد آموخته اند به اشتراک بگذارند.

طرح کسب و کار خود را ایجاد کنید

هنگام طراحی چشم انداز کلی خود برای تجارب اکوتوریسم، یک طرح تجاری به عنوان چراغ راهنمای شما عمل می کند. این به شناسایی نقاط قوت و ضعف، همراه با فرصت‌ها و تهدیدها کمک می‌کند – که بیشتر به عنوان S.W.O.T شناخته می‌شود. تحلیل و بررسی.

طرحی واقعی اهداف، سودآوری و بازار پیش بینی شده شما را مشخص می کند و شما را در مسیر رشد تجارت اکوتوریسم شما حفظ می کند.

قبل از اینکه شروع به ایجاد مواد بازاریابی خود کنید، باید مشخص کنید که چه چیزی کسب و کار اکوتوریسم شما را متمایز می کند.

پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را پیش نویس کنید

با در دست داشتن یک طرح کسب و کار، گام بعدی در ایجاد شالوده برای کسب و کار اکوتوریسم شما این است که پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود را بنویسید. که به عنوان USP شناخته می شود، توضیح می دهد که چه چیزی تور شما را از رقابت جدا می کند.

با در نظر گرفتن مهمان‌ها، USP شما مزایایی را که مسافران با رزرو با شما به دست می‌آورند به نمایش می‌گذارد – مانند نحوه ارائه سفرها و تورهای اخلاقی. در حالت ایده آل، مزیت بازار شما باید در یک جمله تعریف شود و به راحتی قابل درک باشد.

در مورد قیمت تورهای بومگردی خود تصمیم بگیرید

با روش های بسیاری برای نزدیک شدن به آن، قیمت گذاری می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. برای تعیین قیمتی که هزینه ها، حاشیه و سود شما را محاسبه می کند، مطمئن شوید که برای ارزیابی بازار خود وقت گذاشته اید.

سپس، هنگامی که در مورد ارزش تور خود احساس خوبی داشتید، وقت آن است که قیمت های خود را تعیین کنید. هزینه‌های عملیاتی و مقایسه‌های بازار خود را فاکتور بگیرید تا درک کنید که مشتریان مایل به پرداخت هستند.

متأسفانه، بین میزان مشتاق بودن مشتریان برای مشارکت در گردشگری مسئولانه و میزان بیشتری که مایل به پرداخت هستند، فاصله وجود دارد.

ممکن است قیمت گذاری در طول سال ثابت نباشد. باید فصلی و حجم و همچنین تفاوت قیمت‌ها را برای کودکان کوچک و گروه‌ها در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که همیشه می‌توانید قیمت‌ها را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که قیمت تور شما هزینه‌های شما را پوشش می‌دهد و بازدیدکنندگان را برای رزرو الهام می‌بخشد.

تور خود را راه اندازی کنید

میزبان دوستان و خانواده خود باشید.

همانطور که برای راه اندازی موفقیت آمیز کسب و کار آماده می شوید، می خواهید چند مرحله آزمایشی انجام دهید.

برای راه اندازی استراتژیک تر، سعی کنید محتوای تیزر در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این می تواند به پرورش علاقه و شروع افزایش فالوورهای شما قبل از راه اندازی کسب و کار اکوتوریسم شما کمک کند.

به عنوان گزینه دیگر، می‌توانید با میزبانی چند دوست و اعضای خانواده برای بازخورد اولیه شروع کنید. این را به عنوان تمرین لباس خود در نظر بگیرید.

از ابتدا تا انتها سفر بوم گردی را طی کنید و با پایان یافتن تجربه خود، از طریق ایمیل خودکار یا درخواست شفاهی بازخورد درخواست کنید. سپس، هنگامی که هر گونه پیچیدگی را برطرف کردید، آماده راه اندازی اکو تورهای خود خواهید بود.

بازاریابی اکوتورهای خود

هنگام بازاریابی تورهای خود، با پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود یا USP پیشرو باشید، که تعیین می کند چه چیزی کسب و کار شما را منحصربه فرد میکند. هدف خود را با آگاهی، آموزش و محتوای مفید رهبری کنید که همین ها هستند که باعث می شوند مسافران شما را انتخاب کنند.

با گذشت زمان، مسافران برند تور شما را می شناسند و درک می کنند که تجارت اکوتوریسم شما چیست. به قول معروف، اثبات در پودینگ است. گردشگری زمانی پایدار است که گرشگران از آنچه تبلیغ شده واقعا لذت ببرند و تور لیدر تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن آن ها بکند.

در نهایت، شما می خواهید بازخورد درخشان پیرامون سفرهای بوم گردی خود را در رسانه های اجتماعی نشان دهید و به تعاملات واقعی زندگی کنید. مسافران باهوش احتمالاً قبل از ثبت نام برای یک تجربه زیست محیطی، گزینه های آنلاین را بررسی خواهند کرد.

برای یک سیستم رزرو آنلاین ثبت نام کنید

اوه! شما تقریباً آنجا هستید همه این کار سخت در ایجاد یک کسب و کار اکوتوریسم می تواند سخت باشد، اما زمانی که نتایج را مشاهده کردید پاداش دهنده است.

مهمانان انتظار دارند که بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند و هر زمانی که می خواهند رزرو کنند. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید بازدیدکنندگان مستقیماً در وب‌سایت شما رزرو، پرداخت و رزرو کنند.

برای این کار به یک سیستم رزرو آنلاین نیاز دارید. نرم افزار رزرو شما می تواند رزروهای حضوری و تلفنی را پردازش کند. در اینجا چند پیوند وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین پلتفرم برای تورهای بوم گردی خود را پیدا کنید:

  • سیستم رزرو آنلاین چیست؟
  • چرا به سیستم رزرو آنلاین نیاز دارید؟
  • سیستم رزرو رایگان Checkfront را به مدت 21 روز امتحان کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا