جنسی و زناشویی

راه های جلوگیری از خراب شدن ازدواج به خاطر پول

1. چشم خود را به (همان) جایزه بیندازید

زندگی اتفاق می افتد و همه چیز تغییر می کند، بنابراین غیرعادی نیست که انتظارات و اولویت های مالی افراد با گذشت زمان تغییر کند. مشکل زمانی است که زوج‌ها فراموش می‌کنند با یکدیگر تماس بگیرند تا مطمئن شوند که هنوز همگام هستند. قید تکرار در زبان انگلیسی

کاروزا می‌گوید: «این یک بررسی واقعیت خوب برای یک زوج است که یک بار در سال، صرف نظر از اینکه در چه قسمتی از طیف مالی هستند، بنشینند و درباره آنچه در حال کار هستند، بحث کنند، خواه این خانه تعطیلات باشد، پرداخت بدهی یا پس‌انداز. بیشتر برای بازنشستگی . نقل قول در زبان انگلیسی

او می افزاید، همسویی اهداف به ویژه برای زوج هایی که تنها یک همسر درآمدزا دارند، مهم است: اغلب همسر غیر شاغل به خاطر عدم کمک مالی احساس گناه می کند یا ممکن است همسر شاغل از این که پولی که به دست می آورند با احتیاط خرج نمی شود، ناراحت باشد. Carrozza می گوید که اطمینان از اینکه هر دو طرف یک هدف را در ذهن دارند ضروری است. او می‌افزاید که اگر همسری که کار نمی‌کند کاری کند تا مقداری پول به دست بیاورد، می‌تواند مفید باشد، حتی اگر این مقدار کمی از اینجا و آنجا باشد. این می تواند هر چیزی از فروش اقلام در eBay، فروش گاراژ یا نظرسنجی آنلاین باشد. “این مقدار پول مهم نیست، هنگامی که آن همسر شروع به [به تنهایی] کسب درآمد کند، احساس قدرت بیشتری می کند.”آموزش رایگان تار پیشنهاد امروز ماست.

2. کلمه B را نادیده نگیرید

هیچ راه جذابی برای گفتن آن وجود ندارد: شما باید یک بودجه خانگی داشته باشید. این موثرترین راه برای پیگیری پول شما است، با این حال، طبق نظرسنجی گالوپ، تنها حدود 32 درصد از مردم این روش را دارند.

بودجه بندی ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما داشتن یکی می تواند مزایای قابل توجهی را به همراه داشته باشد، که مهم ترین آن جلوگیری از آشفتگی زناشویی است که وقتی یکی یا هر دو همسر در تاریکی در مورد اینکه پولشان به کجا می رود، به وجود می آید.

خبر خوب این است که فناوری با گسترش ابزارها و برنامه های آنلاین که حساب ها و هزینه های شما را برای شما ردیابی می کنند، بودجه بندی را بسیار آسان کرده است. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها که بسیاری از مشاوران مالی آن را تشویق می‌کنند، Mint است – برنامه‌ای که به شما امکان می‌دهد بودجه ایجاد کنید و به‌طور خودکار حساب‌ها و تراکنش‌های خود را پیگیری کنید تا بتوانید نحوه پیشرفت خود را ببینید. نعنا همچنین خریدهای شما را دسته بندی می کند تا به شما ایده بهتری درباره نحوه خرج کردن پولتان بدهد. بسیاری از برنامه های عالی دیگر نیز وجود دارد (علاوه بر وب سایت های متعددی که آنها را بررسی می کنند) بنابراین ارزش بررسی این را دارد که کدام برنامه برای شما بهتر کار می کند.

3. از حفظ اسرار خودداری کنید

حفظ اسرار از همسرتان می تواند شما را در مسیری سریع به سمت آشفتگی زناشویی قرار دهد. متأسفانه این امر غیرمعمول نیست، به خصوص وقتی صحبت از حفظ اسرار در مورد پول می شود. طبق نظرسنجی CreditCards.com، تقریباً شش میلیون مصرف کننده در ایالات متحده (حدود 7 درصد از جمعیت کشور) حساب های مالی مانند حساب های جاری، حساب های پس انداز یا کارت های اعتباری را از همسر، شریک یا سایر افراد مهمی که با آنها زندگی می کنند، پنهان کرده اند. . تقریباً 20٪ مخفیانه 500 دلار یا بیشتر را بدون اینکه به شریک خود بگویند خرج کرده اند.

پری هیگینز می‌گوید: «بسیاری از زوج‌ها پول یا بدهی یا هزینه‌ها را پنهان می‌کنند و سپس همسر متوجه جنگ آن در ازدواجشان می‌شود. در یک نظرسنجی که توسط Moneysupermarket.com انجام شد، از هر 10 نفر 1 نفر گفت که خریدهای مخفیانه کارت اعتباری آنها منجر به جدایی یا طلاق شده است.

در حالی که هیچ کس نباید تحت مدیریت خرد باشد یا انتظار داشته باشد که هر خریدی را فاش کند، پنهان کردن حساب ها یا دروغ گفتن در مورد خریدهای بزرگ می تواند برای رابطه سمی باشد و می تواند منجر به مسائل عاطفی بزرگتر شود، مانند احساس گناه توسط شخصی که اسرار و سؤالات اعتماد را حفظ می کند. شریکی که فریب خورده است به ناچار متوجه می شود.

4. به یکدیگر اتاق تنفس بدهید

صحبت کردن با همسرتان در مورد همه خریدهایتان می تواند بسیار محدود کننده به نظر برسد – به خصوص زمانی که مجبور هستید از خریدی دفاع کنید که شریک زندگی شما آن را تایید نمی کند. به همین دلیل است که کارشناسان مختلف پیشنهاد می‌کنند که بودجه‌های جداگانه‌ای برای هر یک از همسران در نظر گرفته شود تا در موارد دلخواه خود هزینه کنند.

پری هیگینز می‌گوید: «من یک آیتم خطی در عنوان بودجه خانواده‌ها «پول سرگرم‌کننده» را توصیه می‌کنم. اینها وجوهی هستند که می توانند به هر نحوی که خودشان انتخاب کنند مورد استفاده قرار گیرند و شرکا نیازی ندارند هر ماه به یکدیگر گزارش دهند که از این وجوه برای چه چیزی استفاده کرده اند.»

بل از تنوع این استراتژی در خانواده خود استفاده می کند – او و همسرش بودجه جداگانه ای برای لباس دارند که می توانند هر طور که می خواهند خرج کنند. او می‌گوید: «آنجا آزادی وجود دارد،» تا زمانی که هر یک از همسران به یاد داشته باشند که مسئول ماندن در بودجه خود هستند.

5. یک سیستم – مانند CPU ها ایجاد کنید

وقتی صحبت از هزینه به میان می‌آید، برای زوج‌ها مهم است که برخی از قوانین اساسی را داشته باشند تا تعیین کنند، به عنوان مثال، چه خریدهایی باید قبل از موعد مورد بحث قرار گیرند یا اینکه محدودیت معقول هزینه برای لباس، اسباب‌بازی‌های بچه‌گانه، غذا یا سایر اقلام خانگی چقدر است. .

در خانواده من از CPU استفاده می کنیم که مخفف “هزینه هر استفاده” است. این بر اساس این است که آیا میزان استفاده از یک کالا هزینه آن را توجیه می کند یا خیر (از هر مشاور مالی که در مورد آن سوال پرسیده ام استقبال می شود). CPU ها با اقلام بلیط بزرگتر بهترین کار را دارند. به عنوان مثال، توجیه CPU در یک جفت کفش 500 دلاری که پنج بار پوشیده می شود، دشوار است – زیرا اساساً به این معنی است که هر بار پوشیدن آن 100 دلار هزینه دارد. توجیه یک کیف 500 دلاری آسان‌تر است، زیرا هر روز از آن استفاده می‌شود و برای هر بار استفاده به دلار می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا