روانشناسی

تکنیک های روانشاختی برای دوست داشتن یک مرد

من صادقانه معتقدم که عشق چیزی است که می توان آن را پرورش داد … تا حدی.

در ابتدا باید جرقه ای از علاقه وجود داشته باشد، اما اینکه چقدر کسی عمیقاً عاشق شما می شود، اغلب نتیجه تلاشی است که هر دوی شما برای ایجاد این احساس انجام می دهید.

اگرچه هرگز نمی‌توانید کسی را مجبور کنید که شما را دوست داشته باشد (و هرگز نباید تلاش کنید، حتی اگر می‌توانید)، قطعاً نکات و توصیه‌هایی مبتنی بر روانشناسی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه یک پسر را دوست داشته باشید – و مردم را وادار کنید. به طور کلی بیشتر به شما فکر می کنم.

این “ترفندهای ذهنی” روانشناختی حتی توسط علم نیز پشتیبانی می شود.

به گفته مرلین ساترلند، مربی رابطه و کارشناس YourTango، یک رابطه عشق واقعی مبتنی بر اعتماد و امنیت کامل است نه ترفند.

ساترلند می گوید: “اگر از ترفندهای ذهنی استفاده کنید تا مردی را دوست داشته باشید، مگر اینکه آنها را به عنوان عادات جدید در روابط خود بپذیرید، احتمالاً نتیجه معکوس خواهند داشت. صادق باشید که برای آنها چه کسی هستید.”

“در مورد اینکه آنها به عنوان یک شریک زندگی بالقوه هستند صادق باشید. نحوه رفتار آنها با شما را در نظر بگیرید، اگر می توانید آنچه را که می خواهید بخواهید، نیازهای خود را در نظر بگیرید، با آنها باز باشید و احساس امنیت کنید. مطمئن باشید که می توانید 100٪ در کنار آنها باشید. ”

اگر می‌خواهید توجه او را به خود جلب کنید، اما دقیقاً مطمئن نیستید که چگونه یک پسر را دوست داشته باشید، به این نکات و تکنیک‌های دوستیابی مبتنی بر روانشناسی توجه کنید.

1-نشان دهید که ارزش ها، سرگرمی ها و ویژگی های مشابهی با او دارید.

مطالعات نشان می‌دهد که ما تمایل داریم زمانی که ارزش‌ها و پیشینه‌های مشابهی با مردم داشته باشیم عاشق (یا معاشرت) با آنها می‌شویم، پدیده‌ای که به عنوان نظریه مشابه/جذب شناخته می‌شود.

بنابراین، اگر او یک شورشی است، ایده خوبی است که جنبه سرکش خود را نشان دهید. اگر او یک پسر خانواده است، در مورد اهمیت والدینتان برای شما صحبت کنید.

2-اگر او جواب نداد، آماده راه رفتن باشید.

هیچ چیز به اندازه دختری جذاب نیست که آنقدر برای خودش ارزش قائل است که از تعقیب یک مرد دست بردارد.

موفق باشید و اگر او احساسات متقابل را نمی دهد، آماده راه رفتن باشید. شما هرگز نمی دانید؛ او ممکن است به اطراف بیاید

3-نظر و نصیحتش را از او بخواهید.

یک مرد همیشه از شما قدردانی می کند که نظر او را در مورد چیزی یا نصیحتش بپرسید زیرا به او نشانه ای می دهد که به او احترام می گذارید و می خواهید ابتدا از او در مورد چیزی بدانید.

این باعث می شود که او نسبت به خودش احساس خوبی داشته باشد و اینکه شما از او این اطلاعات را می خواهید بسیار عالی است.

4-دعوت کننده و خونگرم باشید.

بر اساس مطالعه ای که از پروفسور دانشکده بازرگانی هاروارد، امی کادی در کتاب خود با عنوان “حضور” انجام شده است، اگر بتوانید خونگرم و شایسته باشید، مردم با شما احساس راحتی خواهند کرد.

شما قطعاً می خواهید نسبت به شخصی که دوست دارید گرمتر و دعوت کننده رفتار کنید زیرا می توانید به او بگویید که می تواند به شما اعتماد کند و در مورد هر چیزی با شما صحبت کند.

5-بیشتر لبخند بزنید.

مطالعه‌ای که توسط محققان دانشگاه استنفورد و دانشگاه دویسبورگ اسن انجام شد، نشان داد که افراد در هنگام لبخند زدن، تعامل مثبت‌تری با کسی گزارش می‌دهند و زمانی که شما با کسی لبخند می‌زنید، این احتمال وجود دارد که بعداً شما را بیشتر به یاد بیاورند.

لبخند زدن همچنین می‌تواند منجر به یک تجربه ارتباط مثبت‌تر شود و زمانی که می‌خواهید مردی که دوست دارید دوستتان داشته باشد، می‌تواند مفید باشد.

لبخند زدن بیشتر می تواند به او نشان دهد که از همراهی و اوقات مشترک با او لذت می برید و اگر هر زمان که به او لبخند بزنید، به احتمال زیاد این احساسات را متقابلا خواهد کرد.

7-رازی را به او بگویید.

اگر با مردی که دوست دارید وارد گفتگوی کوچک شوید و شاید رازی را به او بگویید که قبلاً به کسی نگفته‌اید (یا تا آنجایی که او می‌داند)، این باعث می‌شود او احساس مهم بودن و نزدیک‌تر شدن به شما کند.

8-به او نشان دهید که می توانید اسرار را حفظ کنید.

در مورد آخرین ترفند هم همینطور است، اما بهتر است به او بگویید که می توانید اسرار را نیز حفظ کنید.

این پیوند شما را حتی قوی‌تر می‌کند، زیرا اگر واقعاً بتوانید ثابت کنید که وفادار هستید، می‌توانید اعتماد واقعی ایجاد کنید.

اعتماد همه چیز در یک رابطه است و حفظ اسرار او یا نشان دادن اینکه دیگران را حفظ کرده‌اید به او کمک می‌کند راحت‌تر با شما باز شود و او را متقاعد کنید که شما را بیشتر دوست داشته باشد.

9-شوخ طبعی خود را نشان دهید.

یک پسر از شوخی‌های زیاد خوشش می‌آید و وقتی یک زن حس شوخ طبعی دارد.

طبق مطالعه محققان دانشگاه DePaul و دانشگاه ایالتی ایلینویز، این باعث می شود که مرد بیشتر به یک زن احساس جذب کند و همچنین می تواند شخصی را که دوست دارید بیشتر دوست داشته باشد.

این مطالعه همچنین نشان داد که شرکت در کارهای طنز یا رویدادها می تواند جذابیت عاشقانه را نیز افزایش دهد.

10-به سادگی طوری رفتار کنید که مثل او دوست دارید.

این نباید خیلی سخت باشد زیرا اگر او را دوست دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نشان دهید!

با تعریف و تمجید از او و گفتن چیزهایی که در مورد او دوست دارید به او نشانه های روشنی بدهید که دوستش دارید.

اگر او آن را انتخاب نمی‌کند، شاید بهترین کار باشد، اگر فکر می‌کنید این کار او را نمی‌ترساند، راستش را بخواهید، به او بگویید دوستش دارید، ببینید چه اتفاقی می‌افتد و اجازه دهید حرکتی انجام دهد.

11-آسیب پذیر باشید.

این احتمالاً سخت‌ترین ترفند است زیرا آسیب‌پذیر بودن می‌تواند ترسناک باشد – اما تقریباً همیشه کمک می‌کند مردی شبیه شما باشد.

اگر به او اجازه دهید احساسات شما را بداند و به او نشان دهید که چقدر می توانید آسیب پذیر باشید، برای یک مرد بسیار جذاب است.

در یک مطالعه از دانشگاه ایالتی ایلینویز و دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس در مورد ترجیحات شریک در روابط عاشقانه و دوستی، نتایج نشان داد که رسا بودن و گشاده رویی صفات بسیار مطلوب و مهمی هستند که هم مردان و هم زنان در شریک زندگی خود به دنبال آن هستند.

اگر خودتان آسیب پذیر هستید و به آنها نشان می دهید که هستید، این می تواند برای یک مرد بسیار جذاب باشد. او به احتمال زیاد می خواهد با زنی باشد که بدون عذرخواهی خودش است و از نشان دادن چهره واقعی خود نمی ترسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا