کسب و کار

درآمد آنلاین به روش واقعی

حقیقت این است که راه‌های واقعی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد – میلیون‌ها نفر هر روز این کار را انجام می‌دهند. از عشایر دیجیتالی مستقل گرفته تا بازاریاب‌های باهوش و کارآفرینان در حال رشد، ایده‌های تجاری زیادی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپ و یک اتصال اینترنتی قوی در خانه امتحان کنید. بنابراین بیایید نحوه کسب درآمد آنلاین را به روش واقعی توضیح دهیم.

1.معلم آنلاین شوید

شما می توانید به صورت آنلاین درآمد زیادی کسب کنید و با معلم آنلاین بودن ساعات کاری خود را انتخاب کنید. به گفته Studenomics، Bohdan از تدریس خصوصی ۲۱۰۰ دلار درآمد داشته است. نکته جالب این است که او پایگاه مشتریان خود را از طریق تبلیغات شفاهی، دیده شدن و نرخ های گروهی عالی ایجاد کرد. در حالی که علوم و ریاضیات اغلب تقاضای زیادی برای موقعیت های تدریس خصوصی دارند، زبان انگلیسی را نیز در بین مخاطبان بین المللی محبوب خواهید یافت. اگر در موضوعی متخصص هستید، تدریس خصوصی ممکن است بستر مناسبی برای کسب درآمد سریع باشد.

داشتن مدرک یا تجربه در یک زبان برای این نوع شغل ضروری است، بنابراین مدرک، معدل بالای خود در یک دوره، یا سایر مدارک دال بر اینکه واجد شرایط تدریس خصوصی آن موضوع هستید را به نمایش بگذارید. اگر مدرک تدریس دارید، ممکن است به احتمال زیاد در موقعیت تدریس خصوصی قرار بگیرید. اگر در یک کنفرانس یا رویداد در مورد موضوع صحبت کرده اید، ممکن است برای یک موقعیت تدریس خصوصی، تدریس یا مربیگری آنلاین نیز در نظر گرفته شوید. روی تدریس خصوصی در زمینه تخصصی خود تمرکز کنید. اگر بهترین نیستید، احتمالاً نباید در مورد آن موضوع خاص تدریس کنید.

2.ماشین خود را برانید

اگر ماشین دارید، می‌توانید به عنوان راننده Uber یا تحویل‌دهنده مقداری پول نقد به دست آورید. اگر ماشین ندارید، همچنان می توانید با استفاده از دوچرخه یا موتورسیکلت خود یک تحویل دهنده باشید. رانندگان اوبر که به دنبال کسب درآمد بیشتر از ماشین خود هستند، می توانند با استفاده از Free Car Media، ماشین خود را به یک تبلیغ تبدیل کنند. ماشین شما با یک برگردان وینیل قابل جابجایی پیچیده می شود. همچنین مواردی وجود داشته است که رانندگان اوبر محصولاتی را در خودروهای خود می فروشند. به عنوان یک راننده، اغلب در مورد کارهایی که شما و مسافرتان برای امرار معاش انجام می دهید صحبت می کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه با رانندگی سریع Uber درآمد کسب کنید؟ اگر صاحب کسب و کار جانبی خود هستید، می توانید محصولات خود را در صورت علاقه به مسافران خود به نمایش بگذارید. با این حال، همه اینگونه نیستند. با این حال، اگر کسی به محصولات شما ابراز علاقه کرد، می توانید محصولاتی را برای فروش در زیر صندلی راننده داشته باشید تا مسافر آن را غربال کند. اگر مشتریان پول نقد ندارند، می‌توانید از آنها بخواهید که هزینه آن را با تابع انعام Uber بپردازند.

3.یک دستیار مجازی شوید

با وجود بسیاری از کارآفرینان که در حال ایجاد مشاغل هستند، تقاضا برای دستیاران مجازی تقریباً هر روز در حال افزایش است. به عنوان یک دستیار مجازی، وظایف مختلفی را انجام خواهید داد. نوشتن، پردازش سفارش، حسابداری، رسانه های اجتماعی و پشتیبانی مشتری تنها تعدادی از کارهایی هستند که ممکن است به عنوان دستیار مجازی از شما خواسته شود.

می‌توانید در وب‌سایت‌هایی مانند Virtual Assistant Jobs، Indeed یا Upwork به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. بسیاری از دستیاران مجازی نیز با مراجعه به برندها و کارآفرینان راه هایی برای کسب درآمد آنلاین پیدا کرده اند و از آنها می پرسند که آیا آنها علاقه مند به استخدام دستیار مجازی هستند یا خیر. با استفاده از ترکیبی از برنامه های شغلی و تبلیغات، احتمال بیشتری برای کسب درآمد سریع خواهید داشت. یک حضور فعال در رسانه های اجتماعی در توییتر و لینکدین ایجاد کنید تا به شما در یافتن مشتریان جدید کمک کند.

4.در سهام سرمایه گذاری کنید

همچنین می توانید با سرمایه گذاری در سهام به سرعت درآمد کسب کنید. اگر در انتخاب سهام متخصص نیستید، ممکن است بخواهید از این ایده کسب درآمد صرف نظر کنید. در حالی که می‌تواند یکی از بالاترین پاداش‌ها را داشته باشد، اگر بی‌تجربه باشید می‌تواند منجر به از دست دادن پول نیز شود. اگر در حال حاضر 9 تا 5 شغل دارید، به برنامه های مالی شرکت خود نگاه کنید.

آیا آنها به شما اجازه سرمایه گذاری در سهام شرکت را می دهند؟ اگر چنین است، برای آن ثبت نام کنید. حداقل با یک برنامه سهام شرکت، شما تا حدی در موفقیت شرکت به عنوان یک کارمند تأثیر دارید. اگر شرکت شما یک برنامه تطبیق RRSP دارد، اگر هدف شما پس انداز برای بازنشستگی یا پیش پرداخت در خانه اول است، می توانید در آن ثبت نام کنید.

5.عکس خود را بفروشید

چه یک عکاس حرفه ای باشید یا فقط عاشق گرفتن عکس های عالی باشید، می توانید از راه های مختلفی از عکاسی خود درآمد کسب کنید. می توانید با ارسال خدمات عکاسی خود در گروه های محلی فیس بوک برای جامعه خود به سرعت درآمد کسب کنید.

اگر به دنبال قرار گرفتن در معرض بیشتر هستید، می توانید از سایتی مانند Burst استفاده کنید. با این حال، اگر به دنبال کسب درآمد سریع از عکاسی گوشی خود هستید، می توانید از Foap استفاده کنید. نکات عکاسی محصول را بیشتر بیاموزید تا به شما کمک کند با عکاسی درآمد کسب کنید.

6.لباس های خود را به صورت آنلاین بفروشید

احتمالاً لباس هایی دارید که در سال گذشته نپوشیده اید. و شما دیگر قصد ندارید آنها را بپوشید. به جای اینکه به آنها اجازه دهید فضای کمد شما را اشغال کنند، چرا از آنها پول دربیاورید؟

چه لباس‌ها، کیف‌های دستی یا کفش‌های خود را بفروشید، وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند اجناس مد استفاده شده خود را بفروشید. Poshmark، Refashioner، TheRealReal، ThredUp و Tradesy تعدادی از سایت‌های آنلاینی هستند که می‌توانید پوشاک دست دوم خود را به فروش برسانید.

می توانید با فروش در چندین پلتفرم مختلف به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. اگر به دنبال فروش حضوری اقلام هستید، می‌توانید از گروه‌های خرید و فروش فیسبوک در جامعه خود برای پیدا کردن افراد آنلاین و فروش اقلام به صورت حضوری استفاده کنید. من شخصاً قبلاً در این گروه ها فروخته ام و می دانم که کار می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا