روانشناسی

کسب درآمد با استفاده از ترفندهای روانشناختی

کسب درآمد از طرز فکر شما ناشی می شود.

برخی از مردم آتش سوزی های روزانه و مشکلات بی پایانی را می بینند که هرگز قابل حل نیستند. افراد موفق مشکلاتی را می بینند که منجر به فرصت می شود.

کتاب محبوب مالی «Money Master The Game» شامل مصاحبه‌هایی از بزرگان سرمایه‌گذاری مانند وارن بافت، جان بوگل، پل تودور جونز، ری دالیو و کارل ایکان است. در پایان کتاب، شما با یک سوال بزرگ باقی می‌مانید: پول بازی‌ای است که هر روز در ذهن شما بازی می‌کند. بنابراین روانشناسی مالی شما بسیار مهمتر از این است که بدانید روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید.

اینها ترفندهای روانشناختی است که افراد روزمره می توانند برای کسب درآمد بیشتر از آنها استفاده کنند..

تبدیل به یک اشتراک

اشتراک ها برای چیزهایی که آنقدر که فکر می کنیم استفاده نمی کنیم از ما پول می گیرند. یک اشتراک فرض می کند که شما یک کاربر قدرتمند خواهید بود. حقیقت این است که بسیاری از ما اشتراک‌های فعلی خود را به حداکثر نمی‌رسانیم.

اشتراک ها خوب است. اشتراک‌ها ما را فریب می‌دهند تا فکر کنیم در حال حل مشکل هستیم. آیا ما واقعا؟ جواب منفی.

من برای هر اشتراکی که دارم یک ردیاب در گوشیم نگه می دارم. جمع آوری ماهیانه ضروری است زیرا اشتراک نرم افزار بسیار سخت است که از ثبت نام در آن اجتناب کنید. وعده زمان بیشتر وسوسه انگیزتر از یک وان 1 لیتری ژلاتو است.

اجازه ندهید مزایای سطحی اجازه دهد اشتراک های شما متورم شود.

روانشناسی خود را تقویت کنید

ذهن ما در منطقی کردن یک سرمایه گذاری عالی است. اما در مورد پول به خودمان دروغ می گوییم بدون اینکه متوجه باشیم. Dogecoin یک ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین بدون چیزهای خوب است و نمونه ای از یک طبقه دارایی است که ذهن بسیاری از مردم را فریب می دهد. در اینجا چند تحلیل ساده از Dogecoin از یک بچه دبیرستانی وجود دارد، به عنوان مدرکی که نشان می دهد چگونه ذهن ما به ما دروغ می گوید.

وقتی ویژگی‌های Dogecoin را یادداشت می‌کنید، کاملاً واضح است که چیست و چرا نباید هزاران دلار در آن سرمایه گذاری کنید.

ساده ترین راه برای فریب دادن ذهن این است که تحقیق کنید، یافته ها را تجزیه و تحلیل کنید، نتایج را دوباره بخوانید و آنها را برای بازخورد به افرادی که به آنها اعتماد دارید نشان دهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، دلیلی برای دوری از سرمایه‌گذاری‌هایی پیدا می‌کنید که ترفندهای روان‌شناختی برای سرقت پول از کیف شما و دادن آن به نزدیک‌ترین جو اشمو با کلاه رنگین کمانی با ملخ در بالا هستند.

بلند مدت فکر کنید نه کوتاه مدت

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا می خواهند درآمد بیشتری کسب کنند. مشکل این است که آنها قدرت تفکر بلند مدت را درک نمی کنند. من آموخته ام که انتشار محتوا برای 5 سال متوالی می تواند وضعیت مالی شما را کاملاً تغییر دهد.

چالش این است که بیشتر سازندگان محتوا در فاصله 3 تا 6 ماهگی بی تاب می شوند. بنابراین آنها تسلیم می شوند و تمام دستاوردها را از دست می دهند. اگر آنها می دانستند که 5 سال می تواند اهداف سازنده محتوای آنها را به واقعیت تبدیل کند، ممکن است به راه خود ادامه دهند.

مسئله این است که هیچ موفقیت مالی تضمین شده نیست. اما مطمئناً می توانید به افرادی که هدف یکسانی دارند نگاه کنید و شانس ها را حل کنید.

همین امر در مورد سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین نیز صادق است. بسیاری از مردم از من در مورد نوسانات روزانه قیمت می پرسند. نتونستم چیزی بدم قیمت امروز بی معنی است. آنچه مهم است قیمت در 5-10 سال است.

13 سال گذشته به ما نشان داده است که با بلاک چین چه چیزی ممکن است. فکر کردن به کسب درآمد کوتاه مدت از سرمایه گذاری محصول قمار، کازینو و قرعه کشی است. وقتی صحبت از پول می شود چیزی به نام برد سریع وجود ندارد.

پول واقعی در بازه های زمانی 5 تا 10 ساله به دست می آید.

سرگرمی های خسته کننده پول در می آورند

قبلاً سرگرمی ها راهی برای لذت بردن از خودمان بود. این تغییر نکرده است چیزی که تغییر کرده این است که اقتصاد سازندگان به ما این امکان را می‌دهد که درباره یک سرگرمی محتوا تولید کنیم و از آن کسب درآمد کنیم.

  • Quora به سازندگان محتوا پول می دهد.
  • Substack به سازندگان محتوا پرداخت می کند.
  • Bitclout به سازندگان محتوا پول می دهد.
  • یوتیوب سال هاست که به سازندگان محتوا پول پرداخت کرده است.
  • فیس بوک اکنون به سازندگان محتوا پول می دهد.
  • توییتر اکنون به سازندگان محتوا پول می دهد.
  • NewsBreak قبل از فشار دادن دکمه خود تخریبی به سازندگان محتوا پول می داد.
  • لینکدین به فکر پرداخت به سازندگان محتوا است.

اگر صاحب تلفن هستید، می‌توانید به اقتصاد سازندگان بپیوندید. ممکن است جایگزین دستمزد شغلی نشود، اما مطمئناً می تواند برای شما پول زیادی ایجاد کند.

ترفند روان‌شناختی: وقتی تولیدکننده محتوا می‌شوید و آنچه را که دوست دارید مستند می‌کنید، همه جا پول وجود دارد.

به دست آوردن همه با هم

طرز فکر شما در مورد پول به اندازه یادگیری نحوه کسب درآمد مهم است. باورهای معیوب یا ذهن بسته را دست کم نگیرید، زیرا هر دو می توانند امور مالی شما را تخریب کنند.

وقتی متوجه می شوید که در مورد پول چگونه فکر می کنید، بی سر و صدا پول در می آورید. افرادی که پول بیشتری به دست می آورند از روانشناسی مالی بهترین سرمایه گذاران استفاده می کنند: صبر، تفکر عمیق، تمایل به ریسک های حساب شده، ذهن باز و قرار دادن پول در دارایی های متعدد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا